UCWANGCISO-SIFUNDO
(LESSON
PLAN)
Isifundo:isiXhosa Isigaba:
8 A6
Umba:
Kultuur Izikhumbuzi:Nga-
Intshayelelo
(Introduction)
|
Groet die
leerders en begin met ‘n nuwe module van die leerder se handboek.
|
Injongo
eqavileyo
(Main goal)
|
Leerders
moet nuwe woorde ken (eklasini) en weet hoe om (nga-) “met” in ‘n sin te
gebruik.
|
Inkcazelo ngom/-ngabafundi
|
± 30 amagama
Die
leerders kwaliteite wat ek in gedagte gaan hou is dat hulle nie Xhosa
sprekend is nie, en dat hulle nog nie die gebruik van “nga-“ gedoen het nie.
|
Iinjongo eziziintlobo-ntlobo ezakhiwe kwinjongo
ephambili
(Integrated sub-outcomes)
|
Umfundi kufuneka awazi uku:
(A learner should be able to):
|
1.Leerders
moet die eerste tien woorde van die eenheid “eklasini” ken.
|
|
2..Leerders
moet weet hoe “nga” verander,
byvoorbeeld: a+a=a; a+i=e; a+ii=ee; a+u=o; a+oo=oo.
|
|
3..Leerders
moet “nga” in ‘n sin kan gebruik.
|
|
4.Leerders
moet oefeninge kan doen met die gebruik van “nga”.
|
UMXHOLO
& INDLELA YOKUFUNDA NOKUFUNDISA (CONTENT & METHOD)
|
Imisetyenzana
katitshala/kazi ekhankanya nezixhobo zokufunda/-isa
(Teacher’s activities plus teaching & learning materials)
|
Time
|
Imisetyenzana yom/yabafundi ebandakanya nohlolo lokuqonda
(Learner(s)’ activities, including assessment)
|
Inleiding: ek gaan leerders groet.
Daarna gaan ek begin met die
woordeskat van “eklasini”.
|
10min
|
Leerders moet die vertaling langs
die woord skryf en die woorde hardop saam met my herhaal.
Leerddrs moet die regte word langs
die prent skryf.
|
Begin met nuwe werk. Die gebruik
van “nga” in sinne.
|
10min
|
Leerders moet volg wat ek op die
bord gaan skryf en die voorbeelde afskryf.
|
Ek gaan vir die leerders
verduidelik wat hulle op bladsy 57 moet doen.
|
10min
|
Leerders moet die oefening doen op
bladsy 57.
|
‘n Klastoets gaan uitgedeel word
wat ek opgestel het.
|
10min
|
Leerders moet die klastoets invul
en dan sal dit gemerk word.
|
Leerders moet aangaan om hulle
mondeling te oefen met hulle maat.
|
12min
|
Leerders oefen mondeling met hulle
maat. Hulle gaan nie raas nie.
|
UQUKUMBELO NOVAVANYO LWENDLELA ESIQHUBE NGAYO ISIFUNDO (kunye nabafundi)
SYNTHESIS AND LESSON EVALUATION
(with the learners)
|
UKUCINGA
NZULU WEDWA UNGUTSHALA/KAZI NGENDLELA OBHEXESHE NGAYO IKLASI (Reflection by
the facilitator)
|
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.